Jak na VN prepinani?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Únor 15 22:27:20 CET 2005

At 22:22 15.2.2005 +0100, pagass<zavinac>kve.cz wrote:
>Proc 50 rele? pokud vam staci jeden rozboceni na jeden vystup z 52 melo
>by stacit 14ks s 4prepinacimi sekcemi. SCHRACK takove dela..... FINDER....
>Problem samozrejme max napeti a pozadovany minimalni proud.

No prave, jde o napeti. VN rele jsem vetsinou videl jako jazyckovy kontakt
omotany civkou...
Jo, VN potrebuju pripojit vzdy jen na jeden vystup.

>1000V - 1mA bude vubec zajimava konstrukce z hlediska svodu

Muze byt vic, ten zdroj da 8mA.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz