Bezdotykove snimani teploty

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Únor 15 18:16:27 CET 2005

Nejake snimace pro infracervene bezkontakni snimani teploty mi kdysi
nabizel zastupce firmy Omnitron, jednalo se o soucastky resp. moduly s
nejakym vystupem pro dalsi zpracovani, nikoliv hotovy bazmek s
displayem. Byla to ale jen okrajova informace takze moc podrobnosti
nemam, a ani cenu mi nebyl schopen rici z hlavy.

> Nevim, jsem v te oblasti naprosty laik, ale to mohou mezi krouzky loziska
> vzniknout tak propastne teplotni rozdily, ze je treba se zabyvat zvlast

Kdyz neco selze a zacne jeden z krouzku prokluzovat vuci pevne casti to
by jste videl co to dokaze udelat. Nevidel jsem to v akci ale az po akci
a na vsech castech byla videt rozdilna deformace.

Pavel