ADSL router

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Únor 15 16:48:21 CET 2005

Prectite si diskus na DSL.cz  - tam vetsina doporucuje SpeedTouch 510
i4  posledni verze  - v4.2  Ta verze 4.2 (oproti 4.0 ma jiny zdroj) -
umi po vypadku napajeni naskocit, umi merit stav DSL linky vcetne urovni
TX/RX  Datove merice na jednotlivych portech atd...
Preklad NAT adres a dalsi  featury , ktere chcete by mel umet, nejlepe
ale vznest dotaz tam. Jinak ja  ho mam taky - momentalne uptime 68 dni...
Pisi , ze je jeden z nejspolehlivejsich.
Jinak jsem mel SMC - po par dnech umrel - v Cybexu ale vratili ochotne
penize, pak jsem mel pujceny od znameho  nejaky Zyxela ( mohu zjistit co
to bylo) - krom toho ze dost hral se za tu dobu  3 tydnu co jsem ho
provozoval asi 2x kousnul - pomohlo OFF/ONN..jinak OK
Dale jsem testoval jeste nejaky Alcatel USB chodil dobre, ale tez se to
obcas kouslo - hlavne kdyz jsem treba scanoval (scanner propojen tez USB)
Dale nejaky Vigor Draytek - s WIFI ma kolega a je tez spokojeny. Je za
cenu co ten Alcatel 510, takze WIFI je vlastne zadara. (Wifi se necha
vypnout)

Honza