OT: lokalizacia, was: Formaty obrazkov, was: Schema AZS-215

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Úterý Únor 15 13:55:41 CET 2005

To ani nieje tak "oblbne sa to tak", ale tymto sposobom je mozne
pouzivat jeden EXE subor, aj ked kazdy uzivatel chce iny jazyk pre
zobrazenie. Nemusi byt kazdy jazyk ako zvlast exe. Len vo Win to nieje
nejako standardizovana premenna, pod UNIXami sa tym vedia riadit snad
vsetky programy. Ked sa LANG nastavi, pojde to aj v GIMPe aj inych z
unixu portovanych programoch.

Jaro Rybarik