fotodesky

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Úterý Únor 15 11:44:20 CET 2005

Horký Aleš
PENAM spol. s r.o.
Cejl 38, 602 00 Brno
Tel. +420 545 518 332
Mob. +420 606 447 823
Ano KS230.
Pouzivam kotouc kterej byl ve vybave pilky.
Ma (mel) relativne velke zuby a pokud zacina byt tupy,
preliznu ho jemne (celni strany zubu) korundovym delicim
kotoucem. Zkousel jsem i kotouc "HSS" ale asi to s
nim neumim jelikoz sirka rezu  = tloustka kotouce.
U supercut kotouče je sirka rezu > tkoustka kotouce.

Jinak v nabidce jsou i kotouce na sklovlanite desky
viz http://www.rf-technik.cz/proxxon/proxxon_pily.htm

Horký Aleš napsal(a):

> Lepsi je rezat. Poridil jsem si kotoucovou pilu Proxon
> a rezu si desky na miru jeste pred osvitem. Po vyleptani
> jen srazit hrany pilnikem a je vymalovano.

KS230? Muzete napsat typ kotouce? Nejaky tvrdokov (28011) nebo podobne?
Myslim si, ze standardni ocel by na skle v laminatu asi docela rychle
"odesla"...