OT: MCU objednavka Chameleon PODu

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Úterý Únor 15 11:20:16 CET 2005

Dobry den,
prave mi dosla trpelivost :-( Od listopadu mam objednane z www.mcu.cz zbozi
a porad nic - nejprve prisel mail, ze to bude do tydne, pak na moji urgenci
jsem se dozvedel, ze se to osazuje, pak prestaly odpovedi od MK chodit uplne
(pochopil jsem, ze je nemocny), pak jsem kontaktoval cloveka, ktery mel
Kostu zastupovat a odepsal mi, ze se to pokusi do konce tydne zkompletovat a
bude me informovat (mail dosel 4.1.) a od te doby nic :-( na nekolikere
urgence nereaguje ani jedna z adres na mcu, ktere jsem obeslal
(robin,obchod,kosta). Nevi nekdo, co se deje a hlavne jak dlouho se to bude
dit (pokud to je jenom prechodny stav...)? Nema nekdo z tech stastnejsich
Chameleon z MCU, kdo je z Brna a je ochoten ho zapujcit aspon na par dni?
Celkem uz mi hori koudel...
Potiz je totiz v tom, ze pred koncem roku bylo dost penez na nakup
originalniho Chameleon PODu, ale ja idiot rekl, ze koupime produkt z MCU za
ceske koruny. Ted jsem za naprosteho d....a :-(
Diky za kazdou pomoc
Pavel Brychta