Formaty obrazkov, was: Schema AZS-215

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Únor 15 10:41:22 CET 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Ale doparoma, tak nakoniec som mal pravdu, Jirka povedal vsetko co bolo
> treba - RELEVANTNY odkaz na cesky popis, free programy, ceresnicku - tak
> naco bolo dobre zasa rozoberat ten google???

Naco?

Protoze tohle vsechno jsem delal v podstate proti sve vuli a zasadam,
jen abych vyhovel tomu, co jste si pral. SVG format nepouzivam a delal
jsem presne to, co by mohl (a mel) delat kdokoliv jiny - tedy ze jsem
zacal u Google  a Jyxo a v panelech se pak vnoroval hloubeji do
nabizenych struktur...

Takze na to, abych popsal, jak to nedelat (za jine).

Myslim si, ze tim diskusi na tohle tema alespon ze sve strany koncim,
svoje nazory jsem mam dojem prezentoval vic nez dost.

--
Jirka