C a objekty ??? .... [OT or NOT OT :) ]
Slavomir Skopalik
skopalik@elektlabs.cz
Úterý Únor 15 06:12:30 CET 2005
Ke studiu doporucuji temer vsechny API.
Obvykle se to resi tak, ze CreateNeco
(treba CreateFile) vytvori handle, coz muze,
ale nemusi byt pointer na srukturu.
a pak se bud primo ukazuje do RAM, nebo se ukazuje
do nejake hash table (seznam platnych handlu).
Pak mate nekolik moznosti, zalezi jak moz bezpecne
ma byt ono programovani a jak moc rychle a jestli to stoji za to.
Take zalezi, jestli hodlate pouzivat RTTI (tj. runtime informace o
typu),
co je velmi dulezite, pokud potrebujete udelat prirazeni (kopii objektu)
v danou chvili neznameho typu.
Ono, jedna vec je objektovy navrh/mysleni, druha vec je prekladac.
Obecne plati, ze objekty jsou vhodne na rozsahlejsi projekty,
neobjktove se zase lepe resi male veci.
A hlavene je treba se snazit, aby usili vynalozene na "objektovy"
pristup se vyplatilo. tj. aby vysledny cas programovani/ladeni a
udrzby byl mensi nez pri pouziti klasickych technik.
Slavek
>
> Zdravím konferu,
> nevíte, prosím, někdo o nějakém článku, který se zabývá možnostmi
> objektového programování v ANSI C? Nebo jinak. Jak použít objektový
> přístup v případě, že překladač sám nepodporuje objektové
> programování? Díky za jakékoliv nasměrování. PP.
Další informace o konferenci Hw-list