Printed - zkusenosti

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Pondělí Únor 14 20:54:20 CET 2005

Presne kvuli tomu je dobre slozitejsi desky vybavit testovaci technologii
JTAG. Deska nebo cele zarizeni se tak muze otestovat naraz.

Ales

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Libor Kavan
Sent: Monday, February 14, 2005 7:13 PM
To: HW-news; HW-news
Subject: Re: Printed - zkusenosti

At 19:00 14.2.2005 +0100, Miloslav Kazda wrote:

>vrstve plosne spoje jsme u Printedu nechali delat jednou a 2 se
>tvarili divne. Asi tak, jakoby nejake prokovy mely studenak. Ale jen
>po ohrati a jeste jenom nekdy. To se reklamovat neda.

Prokovky jsou zakerna vec, mam tu jeden SMD automat, ve kterem umiraji
ridici desky krokacu na praskle prokovky :-( Vzdycky kdyz prestane chodit,
musi se vzit merak a merit spoj po spoji az se najde spatna prokovka,
propoji se dratem a jedeme dal ;-) Nejvetsi chutovka je, kdyz v masine deska
nechodi, ale jak ji vytahnu, taxe nejak pohne, ja namerim, ze je vsechno OK,
vrazim ji zpatky a nechodi :-(

S pozdravem           with best regards