OT: Osvetleni holuba pri foceni

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Únor 14 14:08:46 CET 2005

> Za OT se omlouvam, ale vim, ze zde jsou rozumni lidi, narozdil od

No casto tu jsou mnohem horsi pripady OT, toto je proti nim zcela na mise.

> jinych konferenci typu Zive.cz a na profi o foceni me doporucili HW
> za cenu osobniho auta, coz se pro 20 ptaku za rok nevyplati :)

Neni treba jednodusi zaplatit za sluzby profi fotografovi?

Jinak ja bych doporucil to co p. Serych, fotit holuba v prirozenem
osvetleni nekde venku a pozadi rozostrit, pripadne uz nastavit clonu
objektivu na malou hloubku ostrosti se zaostrenim na holuba. Sam fotim
rad na film klasickym fotakem, podobne portrety uz jsem delal a vysledek
byl moc pekny.

Pavel