Printed - zkusenosti

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Únor 14 13:29:38 CET 2005

Shrnuti:
Reference zda se docela dobre, myslim, ze brzy vyzkousim. Dekuji.
(Taky se mi nejvic libi rozumne terminy, hlavne po zkusenostech s jinymi
firmami kde 4tydny =  velky problem....)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Lukas Grepl
Sent: Monday, February 14, 2005 1:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Printed - zkusenosti

> Koukal jsem po dlouhe dobe na stranky firmy, zaujal mne interaktivni cenik
> e-obchod.
> Jake mate zkusenosti, skutecne staci se zaregistrovat, vyplnit objednavku,
> pridat gerber data a tesit se za tyden treba na 2ks desek na prototyp?

Presne tak to ve firme delam, zadny problem. Kdyz dam termin 4dny, tak
je mam ctvrty den na stole (tedy vetsinou drive nez co zarucuji).
Vysledna cena je vzdy v podstate identicka s cenou spocitanou na
printed.cz/shop, takze predem presne vite co vas to bude stat.

> (zjistil jsem ze asi cena 1ks = 2ks, coz je celkem logicke)

Pokud delam prototyp, tak davam vetsinou tri kousky. Cenovy rozdil proti
dvema ks byva zanedbatelny.

> Vypada to, ze dle obchodnich podminek chybi faze overeni podkladu. Jde to
> nejak?

Myslim ze vsechny podklady automaticky kontroluji a na chybu by vas
upozornili - ale zatim jsem s tim nemel problem, tak nevim.

> Dik za reference, desky delam jen obcas a mam s tim hromadu telefonatu,
toto
> vypada zajimave, i cena vychazi dost priznive...

Delame u nich prototypy i serie (2-vrstve desky, vetsinou je to
10-100ks) a v zasade si nemuzu stezovat. Kvalita dobra, jednani take,
perfektni dodrzovani terminu (vcetne expresnich, ktere u nich nejsou
zadny problem).

Lukas Grepl