OT: Osvetleni holuba pri foceni

aze azehw@volny.cz
Pondělí Únor 14 13:25:30 CET 2005

Možná něco najdete tady:
http://forum.grafika.cz/gr_agr.php?parent=40
AZE

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <dolezal@zoner.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 14, 2005 12:56 PM
Subject: RE: OT: Osvetleni holuba pri foceni

No je to teda OT jako prase. Ale pokud je vysledna velikosti 70x50mm nekde v
casopise tak to snad muzete vyfotit i mobilem, ne? Podle mne to proste
prasknete proti pozadi ktere bude vuci holubovi kontrastni, a treba i na
dennim svetle aby se nemusel pouzivat blesk, a pak vykrojit v nejakem
grafickem editoru. Na te "postovni znamce", co z toho potom bude, stejne
nebude nic videt. Nebo dat ptaka na bidlo pred nejaky bily (resp cerny)
papir, rozsvitit na nej jednu halogenku aby se neleknul a pak prask prask
par fotek z bleskem. V cem je problem?

No a jinak samozrejme muzete pouzit zminovanou variantu s osvetlenim boku
bedny (chce to pouzit pokud mozno hodne prusvitne steny - treba tenky
papir), mate pak v podstate svetelny tunel s peknym rovnomernym svetlem bez
stinu. Ale asi bude svetla porad malo na to, aby se nemusel pouzit blesk.
Tohle se pouziva spis na foceni ruznych drobnych predmetu (streba sperku),
kdy se ale muze pouzit dlouhy cas, protoze ten prstynek se na rozdil od
holuba nehybe.

Dusan Dolezal