OT: Osvetleni holuba pri foceni

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Únor 14 12:10:54 CET 2005

Sice to je dost divny hardware, ale budiz:

Za prve: Bile pozadi bude fungovat na tmave holuby. NA bile holuby by to
chtelo naopak nejake primerene tmavsi pozadi.

Za druhe: V zadnem pripade bych svetla nepalil primo na holuba, protoze
svetlo bude opet tvrde a bude delat odlesky. Svitil bych pokud mozno ze vsech
stran odrazem o bilou plochu. Profi fotografove na to pouzivaji destniky
zevnitr natrene na bilo nebo stribrenkou. Kombinaci zarivek a zarovek taky
nedoporucuju, bude problem vyvazit bilou.

Jakub Serych

P.S. Ja osobne bych si nekde na zahrade udelal nejake bidilko, kde by holub
vydrzel  chvili sedet a vyfotil ho proti nejakemu prirodnimu pozadi tak, aby
to pozadi bylo rozostrene (to ale chce opravdu kvalitni fotak s velkym
CCDckem, jinak je hloubka ostrosti tak velka, ze se Vam pozadi rozostrit
nepodari).