GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Únor 14 11:52:41 CET 2005

At 11:14 14.2.2005 +0100, Radek Benedikt wrote:
>Mam tu problem, resil nekdo problem kompletace zarizeni z dilu a nasledny
>prodej ? Konkretne mi jde o zakazkovou vyrobu pocitacu, vsechny dily maji
>CE,.... Vim ze CE + CE != CE, na velkoseriove vyrobky se vyplati udelat
>kompletni mereni, ale na zakazkovou vyrobu ?

Jo, nedavno jsem to resil kuli ruznym testerum, kterych se vyroby vzdy jen
jeden kus. A bylo mi receno, ze se musi udelat typova zkouska, to znamena,
ze kazdy vyrobeny typ musi do zkusebny, i kdyz se vyrobi jen jeden kus.
Nakonec jsme se domluvili na reseni, ze vlastni tester je na male napeti a
napaji se z externiho trafa, ktere ma CE. Je to sice takove drbani se pravou
rukou za levym uchem, ale usetrilo to dost penez za mereni. Bohuzel, u
pocitacu to takhle nepujde :-(

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz