doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Únor 14 11:21:07 CET 2005

At 11:02 14.2.2005 +0100, marek-pazdera@email.cz wrote:
>Dobry den
>
>Jsem v tehle konferenci novacek, dlouhou dobu jsme si cetl jen na www.
>odpovedi pana Kavana jsem nerozumel
>sve informace jsem cerpal jen z www  a dle www stranek umi vsechny firmy
vyvinout PCI karty

To jo, na web se da napsat lecos...

>na tento mejl jsem nedostal zadnou odpoved
>nevim co si mam o tom myslet jeste kdyz ctu jeho dalsi reakce
>samotneho by me zajimalo jak to dopravdy je
>proto jsem poslal mejla do firmy CYBERTEX CZ, s.r.o. zdali by nebyla
umoznena navsteva pro udelani vlastniho nazoru navsteva mi dnes umoznena bude
>o totez zadam verejne i pana Kavana

Ja myslel, ze tema D.K. je na HW news dostatecne provarene, ze neni potreba
dalsich komentaru. Zrejmne tedy jste asi v konferenci novy, takze v tom
pripade doporucuji archiv konference aby me tu zase nekdo nenarknul, ze si
vymyslim...

Ad navsteva: Samozrejmne neni problem, pokud mate cestu do Vrchlabi. Ale
predem upozornuju, ze vyvojem PCI karet se nezabyvam a zabyvat nehodlam...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz