doporucte firmu na vyvoj PCI karty

marek-pazdera@email.cz marek-pazdera@email.cz
Pondělí Únor 14 11:02:33 CET 2005

Dobry den

Jsem v tehle konferenci novacek, dlouhou dobu jsme si cetl jen na www.
odpovedi pana Kavana jsem nerozumel
sve informace jsem cerpal jen z www  a dle www stranek umi vsechny firmy vyvinout PCI karty

proto jsem poslal 11.2.2005 v 17:20 email v reakci na jeho email

Dobry den

nejak nerozumim vasemu emailu
nevim jaka firma se tam dostala omylem
vsechny firmy maji skusenosti z vyvojem PCI karet

S pozdravem
Marek Pazdera

na tento mejl jsem nedostal zadnou odpoved
nevim co si mam o tom myslet jeste kdyz ctu jeho dalsi reakce
samotneho by me zajimalo jak to dopravdy je
proto jsem poslal mejla do firmy CYBERTEX CZ, s.r.o. zdali by nebyla umoznena navsteva pro udelani vlastniho nazoru navsteva mi dnes umoznena bude
o totez zadam verejne i pana Kavana

nezajima me zdali jejich osobni spory maji nejaky zaklad to at si resi jinde i na tom piskovisti :-))
me zajima zdali umi nebo ne

Marek Pazdera