GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Únor 14 09:50:49 CET 2005

Dobry den,

dokud melo sklad GM velkoobchod v Karline, tak jsem bezne zavolal co
potrebuji a hned pak vyrazil, (cca 20 minut) a vse bylo pripraveno.

Co se tyce prohlaseni o shode, Vam (jako kupujicimu) musi dat prodavajici
pouze Ujisteni o vydani prohlaseni o shode. A to je: "Dokument, kterym
dodavatel deklaruje svym zakaznikum, ze pro vyrobek bylo vyrobcem nebo
dovozcem vydano prohlaseni o shode." (Vypsano z Technicke pozadavky na
vyrobky, zakon c 22/97 Sb a navazujici predpisy)

Dale se v textu uvadi, ze Ujisteni... nema urecnou formu, takze je tezke
porovnavat, co je "lepsi" ujisteni a "horsi" ujisteni, jak to tu probehlo v
patek.

Zajimavost: koukam do Kontrolniho protokolu od COI, ktera nas navstivila
19.3.2003 a doporucili mi, abych mel Ujisteni vylepene v provozovne na zdi.
Jako priklad nedostacujiciho Ujisteni mi uvedli elektronickou podobu na
netu. Tedy pristup dosti pozoruhodny dle meho nazoru, ale organ je organ :-)

S pozdravem
Pavel Poucha