Uz zase jsem dostal ranu

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Únor 14 07:43:19 CET 2005

dik za podporu, uz jsem mel pocit, ze jsem vlastne "potencialni vrah". to v
jakem prostredi se pohybuji at s dratem v bote nebo treba bos, proc ne, je
na zvazeni kazdeho. nikdo tady nedaval navod jak se nejlepe dostat z vany do
trafostanice :-)). ta hysterie pri ostatnich jinych zpusobech ukonceni
zivota me nejak prekvapuje. napriklad denne dojizdim 120km po dalnici do
prace, fakt to nedelejte, pravdepodobnost "konce" je proti sportce
neuveritelne velika(a co teprve chlast atd. ze jo).
priste napisu neco jako " nesuste kocky v mikrovlnce " ,aby to bylo v
poradku :-)).
budte na sebe opatrni, jak rikam, kdo se neboji, ten na to dojede :-)).
tomik.

-----Original Message-----
From: Serych@panska.cz [mailto:Serych@panska.cz]
Sent: Saturday, February 12, 2005 9:37 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Uz zase jsem dostal ranu

A jak myslite, ze se resi uzemneni v profi vysoce antistatickych provozech?
Lidi si u vchodu vyzvednou naramek z medene tkaniny, omotaji si ho kolem
kotniku, zespoda daji na podrazku boty a jdou se zmerit na vyznacenou
podlozku s tim, ze se rukou dotknou kovoveho madla. Kdyz "to zapiska", muzou
jit dal do fabriky.

Absolutne netusim, co je spatneho na zverejneni obdobneho amaterskem zpusobu
s dratkem v bote.
Kazdy musi mit svoji zodpovednost. Internet je plny serveru venujicich se
pestovani urcitych kyticek, vyrobe zarizeni dokazicich zlikvidovat auta,
letadla, domy... a vseho dalsiho svinstva, ktere normalne myslicimu cloveku
ani na mysl nepadne. Myslite si, ze v teto zaplave je dratek v bote, ktery
by
eventualne mohl nekomu, kdo nepremysli ublizit, je tak tragicky?

Jakub Serych