Schema AZS-215

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Únor 13 22:45:43 CET 2005

Uz toho nechte oba.
Ja osobne bych jen dodal, ze nikomu z uzivatelu internetu by nemelo byt jedno
jak neucelne velke soubory po nem siri.
Nekdy si myslim, ze vstup na internet by mel byt nejak s dola omezen co se
tyce IQ a socialni inteligence.
Je to samozrejme absurdita, ale kdyby "zbrojni pas" na internet byl vydan az
na zaklade psychotestu, nesirily by se tak hrozne spamy viry a spyware, ne ze
by vysoce inteligentni sraci takovy software nevyvijeli. Ale za tim masovym
rozsirenim jsou zejmena ti nejtupejsi uzivatele.

Jakub