Graficke formaty a jejich vyuziti zejmena na webu

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Únor 13 20:54:11 CET 2005

Moc děkuji,

    budu se snažit dodržovat. Ale co dostanu od jiných stejně pošlu v
originále :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jirka wrote:

>Takze tedy velmi strucne, jen nekolik nejbeznejsich bitmapovych formatu
>z tech existujicich a bez naroku na uplnost a presnost:
>
>JPG: fotky a podobne obrazky, kde se neopakuji jednobarevne plochy a
>nejsou tam dulezite precizni a ostre kontury. Vyhody: vysoky stupen
>komprese i pri plnych barvach (jeho miru lze nastavit pri ukladani),
>tedy maly datovy objem. Nema komercni licenci. Nevyhody: komprese je
>ztratova a zejmena pri vyssich stupnich okolo obrysu vznikaji zname jpg
>artefakty ("chomacky"), nelze pouzit k editaci - kazdym dalsim ulozenim
>v jpg obraz dale degraduje.

> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0506-1, 11.02.2005
Testovano: 13.2.2005 20:54:13