Schema AZS-215

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Únor 13 20:00:02 CET 2005

Zdravím,

    máte pravdu, jelo tu už hodně válek a flamewarů na tohle téma a
výsledek ? Hmmm veškerý žádný. Já jsem to neskenovala. A co mám tak
posílám dále. Být to moje dílko uložím to jako BMP ( :-D :-P ) a nebo
jako PNG případně jako GIF. Podle nálady. Zkouším to na velikost. Ale
dostala jsem JPG soubor a tak jsem jej poslala dále.

     Mám špatnou zkušenost s konverzí mezi něčím a něčím jiným pokud to
první nebyla bitmapa. Možná je to tím že jsem lama a nerozumím. Ale
poslední dobou mám jiné starosti než se učit konvertovat. Chodím do
práce, vstávám hodně brzo, domů příjdu utahaná jako kotě, doma je
pěrestrojka, hádam se s moredátorama na webu, učím se do školy a zkoušky
se kvapem blíží. A mezi tím také zkouším spát. Já vím není toho moc, ale
já nejsem supermanka a tak toho více nestíhám.

    Nechci rozpoutávat další válku, jenom říkám proč jsem poslala odkaz
na JPG soubor.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jirka wrote:

>No, to je tedy docela skoda. Myslim, ze vhodnost ci nevhodnost
>jednotlivych grafickych formatu na jednotlive ucely se tu probirala uz
>nekolikrat a ja bych se nerad opakoval. Mel jsem za to, ze kdyz se nekdo
>setka s necim, co nechape a je to vysvetleno, tak se danou vec nauci
>nebo si ji treba nekam ulozi. Alespon ja to tak delam...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0506-1, 11.02.2005
Testovano: 13.2.2005 20:00:04