Re: OT čerpadlo na plyn

AZE aze@seznam.cz
Neděle Únor 13 18:47:35 CET 2005

Jedna se o celkem bezne plyny, napriklad chlordifluormetan, tetrafluoretan,
pentafluoretan, nekdy i dichlordifluormetan, pripdane jejich ruzne smesi,
obcas i s isobutanem. Podle toho, ze znama napln hasicaku (drive)
tetrachlormetan je velice slusne rozpoustedlo, budou i ostatni vyjmenovane
latky k plastum dost agresivni. Krome toho maji za normalni teploty pomerne
vysoky tlak nasycenych par, cca do 10 baru. Bod varu je nekde mezi -15 a -40
°C.
Cerpaslo by asi nemelo byt plastove.
AZE

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 13, 2005 4:33 PM
Subject: RE: OT čerpadlo na plyn

Mozna by slo pouzit benzinove cerpadlo z nadrze - dela se nekolit typu...
pistkove, zubove a nebo odstredive. Vetsinou je pohonny moturek mediem
protekan a chlazen - nenapsal jste co je to za plyny zda treba nejsou
agresivni. Nevim, ale jake ma tlakove parametry na vstupni strane (plast a
pertlovani), ale to by se dalo snad zjistit. Na vystupu umi nekolik
atmosfer.

Kdyz o tom premyslim tak by ani parmetry tlakove vadit nemusely - je to
obdoba kalovky a tak by mohlo byt ponoreno do media a vyvedena jen hadice s
vystupem a kabel pres pruchodku - jestli je neco takoveho mozne.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.