GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Únor 13 13:43:41 CET 2005

Srovnani GM s vetnamsou trznici v rade pripadu sedi. Nedavno jsem byl v
Holesovicke trznici pro 130mm cocky a pak jsem sel do GM pro nejake
konektory. Na trznici jsem videl malinky LCD monitor 16:9, stejny jsem pak
videl v GM, jen byl zhruba o 150% drazsi :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Karel Odehnal
Sent: Sunday, February 13, 2005 1:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

S tou Koalou to není pravda.
Není problém u nich nakoupit napriklad jeden kus AT89C51RC2 za velice
solidní cenu.
Sežene mě ho GM v kusovce? A do 14ti dnů? A řadu jiných věcí v kusovém
množství. Samozřejmě drobnosti typu kondenzátorů 1n musím vzít v nějakém
minimálním množství, ale například takový DC/DC měnič 5V/5V tam seženu
okamžitě (přes pult) za 165,- Kč s DPH a v GM za nějakých 350,- a to ho
ještě musíte mít na skladě.

--
Best regards,
 Karel                            mailto:confhw@seznam.cz