Schema AZS-215

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Únor 13 13:32:04 CET 2005

>     moc nerozumím otázce. Ale jak jsem obrázek dostala, tak jej posílám
> dále.

Jo je mi to jasne, bohuzel ten kdo to polozil na scaner a scanoval s tim
scanerem neumel zachazet nebo autor ovladace me pocit ze uzivatel bude
blbec tak do programu umistil pouze nastroj na vyber scanovane plochy a
tlacitko scan.

Zkousel jsem to zcivilizovat v Gimpu ale nic moc se mi s tim rychle
nepodarilo udelat, mozna nekdo sikovnejsi z toho udela pekny CB vykres.
Proc? Zkuste si toto vytisknout bez upravy na nejake horsi CB tiskarne...

Pavel

P.S. Samozrejme Ti dekuji za schema do sbirky, abych jen nerypal a
nemela jsi pocit, ze opet plati heslo "Za kazdy dobry skutek budes po
zasluze potrestana".