konektory

Karel Odehnal confhw@seznam.cz
Neděle Únor 13 13:10:47 CET 2005

Hello Daniel,

Sunday, February 13, 2005, 1:01:53 PM, you wrote:

DV> nedaju sa pouzit konektory co sa davaju na privesne voziky? Inak pozeral
DV> som si stranku tvojho brata a ma tam unikatne antenne prepinace :-)
DV> balu (OM3TOF)

To jo, to ma, ale s tim nechci mit nic spolecneho, hi.
Ale na druhou stranu mu to chodi, tak proc ne.
Videl jsi nekdy napriklad prepinac od MFJ, co stoji tak 200 USD.
Do toho bych se bal pustit 100W.

Konektory od privesnych voziku jsou prilis velke. Jsem limitovan
mistem a tech 20mm v prumeru + neco na prirubu (cca 25x25mm) je
maximum.

Karel
--
Best regards,