Uz zase jsem dostal ranu

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Únor 12 10:03:03 CET 2005

Jde prave o to, ze ta informace byla strasne jednoducha.
Kdyz uz vstoupim na tenky led a poradim vec, ktera muze dotycnemu zvysit
riziko urazu elektrickym proudem, je treba taky dodat kdy si lze podobne
opatreni dovolit.
Kazdopadne nemohu souhlasit s dratem, pokud se bude jednat o vodivou gumu, tak
ta jiste bude v podobne aplikaci mit odpor radu stovek kiloohmu az desitek
megaohmu. Neboli pro svod statickeho naboje dostatecnou vodivost, ale ne uz
pro vedeni nebezpecneho proudu skrz telo do uzemneni.

Jakub Ladman
PS: Antistaticke pracoviste je imho komplexne promysleno a zasady jeho
realizace budou pravdepodobne osetreny prisnymi normami.