Uz zase jsem dostal ranu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Únor 12 09:37:17 CET 2005

A jak myslite, ze se resi uzemneni v profi vysoce antistatickych provozech?
Lidi si u vchodu vyzvednou naramek z medene tkaniny, omotaji si ho kolem
kotniku, zespoda daji na podrazku boty a jdou se zmerit na vyznacenou
podlozku s tim, ze se rukou dotknou kovoveho madla. Kdyz "to zapiska", muzou
jit dal do fabriky.

Absolutne netusim, co je spatneho na zverejneni obdobneho amaterskem zpusobu
s dratkem v bote.
Kazdy musi mit svoji zodpovednost. Internet je plny serveru venujicich se
pestovani urcitych kyticek, vyrobe zarizeni dokazicich zlikvidovat auta,
letadla, domy... a vseho dalsiho svinstva, ktere normalne myslicimu cloveku
ani na mysl nepadne. Myslite si, ze v teto zaplave je dratek v bote, ktery by
eventualne mohl nekomu, kdo nepremysli ublizit, je tak tragicky?

Jakub Serych