Uz zase jsem dostal ranu

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Únor 11 23:49:16 CET 2005

Tento thread ve mne vzbudil docela vaznou obavu.
Podobne mailing listy mnohdy ve sve archivovane forme slouzi jako studnice
napadu a reseni i lidem mimo ni.
Je mi spatne z toho, ze se tam muze clovek, dejme tomu 13 tilety (ja zacinal
prakticky uz okolo 8-mi let) a precte si takovouhle do nebe volajici
hovadinu, jako umele snizovani odporu boty dratem.
Sam jsem si tech hovadin tehda vymyslel tolik, ze se divim, ze jsem se dozil
plnoletosti. A jsem rad, ze jsem mohl cerpat z literatury, kde nehrozilo, ze
mne neci rada zabije.

Proto prosim, je-li to ve vasich silach, rozmyslejte si co do konference
pisete.
Flamewary jsou obcas obtezujici, ale nevadi mi tolik (nekdy se clovek i
zasmeje).

Jakub Ladman