Pocitaci vaha

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Únor 11 20:16:26 CET 2005

No kupodivu jsem si to myslel take kdyz jsem si takovou kuchynskou vahu
(Tesla 2kg/krok 2g za 700Kc) koupil (potreboval jsem vazit veci na modely
letadel a taky zelvy :-) a tak jsem zkousel ruzne pokusy jak keca.

Vzal jsem nekolik ruzne tezkych predmetu a jednotlive je na ni zvazil. Pak
jsem zkousel ruzne kombinace a porovnaval soucty co tam zrovna lezelo. Na
zadne meritelne odchylky v presnosti +-1g jsem nenarazil.

Netvrdim ze je to uplne prukazny pokus, ale kupodivu to sedelo. Pohyboval
jsem se maximalne do 1kg na vaze takze 50% maxima.

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.