doporucte firmu na vyvoj PCI karty

martin.kadlecek@email.cz martin.kadlecek@email.cz
Pátek Únor 11 18:31:51 CET 2005

Zdravim

tak z poptavky firem se stala diskuze o tom ze je lepsi to poskladat z komercnich komponentu ted me jen napada proc ty firmy porad nabizeji vyvoj PCI karet ??? :-0

jinak nerikam ze s ni mam skvele skusenosti u kazde firmy se neco najde
problem je termin firmami nabidla pro me nepouzitelny termin
bohuzel je to problem malych firem ze urcitou praci dela jen jeden clovek a paklize je nemocen firma mi nenabidne jine reseni nez svou konkurenci
a tu kterou doporuci mi nabidne termin jeste pozdejsi :-(((

ono kdyby ta firma pred nejakou dobou neprosadila malem na i na otvirani lednicky PCI karty tak by asi jine reseni bylo mozne :-)
holt kdyz si nekdo leci komplexy vyvojem PCI karet :-)))

Martin Kadlecek