doporucte firmu na vyvoj PCI karty

martin.kadlecek@email.cz martin.kadlecek@email.cz
Pátek Únor 11 18:05:04 CET 2005

Vazeny pane Krucinsky

ono zakaznik je nas pan plati i v tomhle pripade a paklize si to preje tak
mu vyjdeme vstric a paklize se jedna o velkeho staleho zakaznika tim vice mu polezeme ..... :-)
myslim ze to plati i u vas :-)

Martin Kadlecek

co se tyka servisu na takto vyvijene zarizeni tak to predstavu mam
sami mame uzavreno nekolik servisnich smluv kde je vse pocinaje telefonickou podporou pres dalkovou spravu az po primy servisni zasah je tam presna castka za ruzne ukony novou kartou konce
a vzhledem k cene predchozich PCI karet vyvijenych na miru mi to pripada jako velmi dobre reseni jak po cenove strance tak i po strance spolehlivosti a pripadneho servisu