Pocitaci vaha

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Pátek Únor 11 16:49:53 CET 2005

Kuchynska vaha ma krok cca 2-5g. Zvazte sam, jestli berete soucastky na kila
a o kolik procent se muzete seknout.
Na to, ze bude mit vaha stejnou odchylku v celem rozsahu bych nesazel.
Takove zarizeni prakticky neexistuje.

Ale pokud je na ni uvedeno, ze ma treba v rozsahu 20g-5kg presnot 10%, tak
bych tomu v veril.

Ve vysledku se projevi kazda chyba. Muze byt samozrejmne kompenzovana na
nulu.

Mozna jsem skeptik, ale kuchynskou vahou jsem uz neco podobneho zkousel.
Nakonec jsem se poohlidl po vaze s presnosti na mg. Schvalne si to zkuste,
vemte balik s odpory a dejte si to na vahu. Zas az tak moc to nevazi abyste
ve finale s kuchynkou neprovazil treba 20 odporu. Nebo jinych (drazsich)
souastek.

Ales

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Michal HW
Sent: Friday, February 11, 2005 4:33 PM
To: HW-News
Subject: Pocitaci vaha

Obcas bereme vetsi mnozstvi soucastek a pocitani zabere spoustu casu.
Uvazuji o pocitani soucastek dle vahy. Bude mi stacit digitalni kuchynska
vaha? Nebo se mam poohlednout po necem presnejsi?
Pokud bude vaha mit nejakou odchylku, tak snad bude v celem rozsahu vahy
stejnou, tak by se to do vysledku nemelo projevit.
Michal