doporucte firmu na vyvoj PCI karty

martin.kadlecek@email.cz martin.kadlecek@email.cz
Pátek Únor 11 14:14:41 CET 2005

predpokladam ze rozhrani USB bylo uvedeno jako vtip :-)

paklize to budete mit hotove za tyden s komercnimi kartami ktere pobezi na linuxu
rad od to od vas zakoupim

zvazit zdali nektere monitory nemohou byt nekde jinde nejde je presne zadani
nevim jak vy ale pokud mi zakaznik jasne sdeli ze tohle je nutne tak to s nim nekonzultuji ale udelam to
kazdy z 8 ridicich systemku bude obsahovat 4 19" monitory
vsech 8 systemu bude mezi sebou spojeno optikou

jedna se o rizeni narocneho vyrobniho procesu, takze nekolik prumyslovych case za 30-40 tacu neni urcite zadny problem

Martin Kadlecek