OT - podvudky v reklame (bylo Monitor LCD 14" za par KcKoupit?)

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Únor 11 11:26:10 CET 2005

> Na druhou stranu si nedokážu představit, že bych vyvíjel
> podobné zařízení
> a nepoužil při tom asymetrické kryptografie s dostatečně
> velkými náhodně
> generovanými klíči. Pak by podrobný popis komunikačního protokolu
> mohl být klidně třeba součástí návodu dodávaného s pokladnou:-)
> Taktéž jsem si jist, že není problém, aby vnitřek pokladny
> byl imunní proti
> jakýmkoli pokusům o oblafnutí a to i bez plomb a ještě bych k
> tomu provokativně
> dodával schema a možná i výpis zdrojáku části firmware, která
> [...]

V tom mate zcela jiste pravdu. Ovsem na druhou stranu, vite, kolik lidi si
lepi sticky s heslem na monitor ? Pred par dny Kevin Mitnick uvedl pripad,
jak by se dalo nabourat do firemni site napr. Eurotelu. Podle jeho nazoru by
stacilo po firme rozhodit par duveryhodne vypadajicich CD s obsahem neco
jako "Prisne duverne - planovany platovy vyvoj zamestnancu v obdobi 2005-6"
s vhodnym trojanem a je vymalovano. Nejaky by se urcite uchytil. Takze
jiste, mate pravdu v tom, ze lze dat do kupy velmi obtizne prolomitelne
zabezpeceni, ale vzhledem k tomu, ze s nim budou delat lide, kteri jsou
placeni konecnymi castkami, lze predpokladat, ze rada z nich neodola. Coz
bezpochyby koresponduje s premisou, ze zavedeni registracnich pokladen
nejenze nezuzi prostor sede ekonomiky, ale v konecnem efektu vygeneruje nove
korupcni moznosti podle zname teze "Prilezitost dela zlodeje".

Zdravim

Jiri Foldyna