OT - proberme se (bylo vsechno mozne...)

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Únor 11 11:10:44 CET 2005

> CHTIT poridit, necht si
> by melo byt
> tomu, ze se diky
> oci, usi a nekde
> populisticky pokus socanu a
> tzv. boji proti sede
> generovanim
> myslite ze potrva,
> kontrolni organi podplacet
> musite byt bud
>
> Pokud je mi znamo, tak registracni pokladna slouzi v prve rade jako
> ochrana pred nepoctivymi zamestnanci a pokud je dobre napsana, tak i
> pomuze ve skladovem hodpodarstvi.

To je vam znamo spravne, takove je totiz puvodni urceni registracni pokladny
:-) Bohuzel kdyz se jakekoli myslenky chopi dostatecne vyrecny blb aniz by
chapal princip, je nestesti hotove.

> Fiskalni modul je jenom snaha resit nasledky, misto reseni pricin.
> A navic se tim otevira novy prostor pro firmy kamaradu a uplatky.
>
> Tomas

Chapat to jako snahu resit nasledky je podle meho nazoru precenenim
moralnich kvalit nasich volenych zastupcu. To by totiz znamelo, ze jsou
pouze mentalne nedostatecni, cemuz neverim. Sam se klonim k nazoru, ze je to
dusledek jejich snahy oklestovat co nejvice prostor jednotlivce pro
svobodnou volbu, a tim ziskavat stale vice kontroly nad svymi leniky. Co
jineho je totiz moznost pokutovat kupce za to, ze nemuze ukazat paragon ?
Neumim si predstavit zadny akceptovatelny duvod pro toto opatreni, je to
cista buzerace. Ze si na hlavu nechavaji srat v jinych statech, pro mne neni
dostatecny duvod k tomu, abych nastavil i svou.

Zdravim pri patku

Jiri Foldyna