OT - proberme se (bylo vsechno mozne...)

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Únor 10 21:33:49 CET 2005

> [...]
> povodeň a spol.), když tydle drobný výdaje sečtete, tak to
> podle mě vydá
> mnohem víc, než jen za jednu pokladnu. Navíc drtivá většina
> těch, kterým
> jsem pokladnu prodával a rozcházel, si ji nakonec pochvalují, bo
> a) mají reálnou kontrolu nad tím kolik denně prodají a nemusí si vést
> deníček
> b) mají denní statistiku prodejů
> c) mají statistiku prodejů jednotlivýho zboží, s napojením na
> rozumnej soft
> za pár korun i účetnictví s kompletním skladovým hospodářstvím.

Asi takto - pokud si bude nekdo registracni pokladnu CHTIT poridit, necht si
ji spanembohem poridi. Proc ale zakonem ukladat neco, co by melo byt
predmetem svobodne volby ? Prece vazne nemuzete verit tomu, ze se diky
registracnim pokladnam zvysi vyber dani ? Kazdemu, kdo ma oci, usi a nekde
uprostred mozek musi byt jasne, ze se jedna o populisticky pokus socanu a
komancu predvest tupejsi casti sveho volicstva svaly v tzv. boji proti sede
ekonomice. Predstiraji boj proti hospodarske kriminalite generovanim
prilezitosti k jejimu dalsimu zvysovani :-) Jak dlouho si myslite ze potrva,
nez se registracni pokladny zacnou crackovat nebo kontrolni organi podplacet
? Pokud vazne verite v jejich dokonale zabezpeceni, pak musite byt bud
totalni laik, nebo jejich dealer.

Zdravim

Jiri Foldyna