Napájení mikrofonu po kabelu

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 20:48:18 CET 2005

Dobrý noc,

  Mám tady mikrofon Sony ECM-719. Ve specifikaci má uvedeno, že jej
lze napájet po kabelu, nebo baterií vestavnou. Chtěl bych se zeptat
jaké napětí můžu přivést na jeho výstup, aby jsem jej nezničil. Již
delší dobu totiž ladím aplikaci a zjistil jsem, že mikrofon jaxi
nemikrofonuje při 3.3V / 2mA. Nerad bych jej zničil (není můj) a tak
se tímto ptám zdejších audiářů. V "prodejním katalogu" tato informace
chybí, respektive je tam psáno pouze, že to lze napájet po cabelu.

  Pokud mě budete odkazovat na google, prosím aspoň o pořádné klíčové
slovo které mě odkáže na datasheet, žádné mě totiž nenavedlo.

  Předem děkuji za nápovědu.

--
S pozdravem,
 BuFran