Zisk wifi anteny

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Únor 10 14:12:21 CET 2005

> Od: "Jan Naiser" <tua@lit.cz>

> Mas na mysli AP <-> AP? Mam to AP <-> kartu. Nebo dat do cesty dalsi AP jako
> "repeater"? To by mozna bylo reseni, s tim ale nemam zatim zkusenosti.
> Patrne by musel umet nejaky routing.
>
> Honza.

Ja nejsem odbornik (uz vubec ne na WiFi) ale mam na mysli, ze by mohlo pomoct behat s tim AP po mistnosti, dokud se nenajde misto, kde bude lepsi prijem. Napriklad s mobilem se stava, ze jdes, mas tri carky, udelas krok a nemas ani jednu...
Proste kdyz jsou mezi dvema WiFi zarizenimi zdi a dalsi prekazky, tak by se mohlo najit misto, kde tech prekazek bude vzdusnou carou o neco min.

P.K.