Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Únor 10 11:22:43 CET 2005

Petr Zbranek napsal(a):

> Reklama a to všechno kolem je sociální inženýrství.
> A to platí na každého.
> Někdo se nechá nachytat na to, jiný na ono.
> Nikdo se nerodí s imunitou.

Ne, mozna nerodi, ale da se vypestovat. U me jakozto tezkeho
individualisty vyvolavaji pojmy a projevy typu "socialni inzenyrstvi" a
podobne zrudne manipulace koprivku koncici tezkym zachvatem zurivosti.
Asi nejsem "kazdy".

> Baví mne hloupost některých pisatelů, že větší nebo menší
> podvody jsou vlastně vpořádku, neboť jim se to nestane
> a těm blbým ostatním dobře tak.
>
> Jednou to mohou být třeba vaše děti, nebo vaši staří
> (pra)rodiče!

Castecne souhlasim, i kdyz dotycny (na nejz je ta narazka myslena) patri
mezi nejchytrejsi zdejsi prispevatele, a to nejen odborne... naprosta
pravda je ta, ze je nutno:

- opustit stadnost a tzv. "kolektivni mysleni" (idealni zivna puda k
manipulaci)
- zacit pouzivat mozek, a to neustale
- verit hlavne sam sobe
- byt slusny a slusnost prosazovat

Pokud bude kazdy takhle fungovat, stari si to po case odnesou i do
duchodu a deti muzeme takto vychovavat. Vohnouti ani zmrdi (c) DFens
nebudou mit moc sanci.

--
Jirka