prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Únor 10 10:50:39 CET 2005

Ja to nemyslel nijak zle, mozna jsem se jen nechal moc unest :).

Vrchnosti reknete, ze kdyz to neprostudujete, budou pak mozna taky brecet az
toho bude vyrobeno x-tisic ks a bude to padat na drzku na pitomej oscilator
- proti tomu je nejaky den studia hodne slaby cajicek :). Na to bude kazda
vrchnost slyset zcela jiste, to jsou totiz prachy.

Ale to se mi to keca, kdyz jsem vlastne ta vrchnost sobe sam :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Ondřej Kozumplík [mailto:kozond-konf@seznam.cz]
Sent: Thursday, February 10, 2005 10:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

to bych se trochu ohradil. To PDF jsem prosel sice rychle, ale cele. Ma
390 stran. Kdyz uz to nekolikaty den ctete a stale nic nevyvijite, tak
vrchni manager je nevrly a ma dotazy typu "jestli se chodite do prace
rekreovat". Ale to jiz zabiham nekam jinam....
50MHz jsem zvolil proto, ze znam aplikaci, ktera na tom pobezi, a nizsi
nez nejvyssi vykon tam rozhodne potreba nebude :-) Pouziti nasobicky by
bylo dalsich nekolik dni studovani navic, protoze jsem to nikdy nepouzil
a nevim presne jak se to pouziva, a to se opet nelibi vrchnosti. V kitu
to bylo vyhoneno na plny vykon a proto jsem to odtamtud obslahl. Nic vic
- nic min. Amater sice jsem, ale snazim se se upgradovat ;-)

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz