Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Únor 10 10:44:44 CET 2005

Spis az vyroste nova generace, ktera uz na ty podvudky bude zvykla a nebude
na ne tak skakat. Proste bude vedet, ze kdyz si chce koupit rohliky, musi si
dat klapky na oci, projit pul kilometru az do posledniho rohu v ksefte
(sakra, dyt tu vcera byly? aha, jsou prestehovane na druhy konec... :-) a
pak pul kilometru zpatku k pokladne a hlavne nekoukat kolem.

Dusan Dolezal