Stolni mobilni telefon Jablotron

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Čtvrtek Únor 10 07:22:59 CET 2005

Bránu, linkový telefon a SMS terminál nabízí Jablotron již dávno, dokonce je
součástí alarmových ústředen s GSM pagerem....

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Honza
Sent: Wednesday, February 09, 2005 9:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Stolni mobilni telefon Jablotron

Hmm...kdyz jsem  ten telefon videl na obrazku , vypada o mnoho
slozitejni , nez klasicky linkovy fen. I kdyz volani z nej asi slozite
nebude, instalace tusim ano.  Jak jsem uvedl, za chvili nekdo mozna bude
nabizet sety brana + linkac jako konkurenci k tomuhle vyrobku.  Je to
totiz predevsim o cene! A navic ty telefony si potencionalni zakaznici
vetsinou nekoupi sami. Alespon podle pruzkumu okoli vim, ze tato
technika je u starsich lidi vetsinou predmetem daru. Uz vidim dedecka
jak si kupuje sam mobilni telefon.  A kdyz mu takovy telefon nabidne
prodavac, vetsinou jen neduverive krouti hlavou a odchazi s tim , ze syn
, dcera tomu rozumi lip a ze at oni neco vyberou.(   Vim to z praxe -
obchodu z telekomunikacni technikou a prodej mobilu obecne)
Ja osobne jsem moji babicce  koupil starsiGSM  branu od Ericssona a dal
k ni linkovy aparat, ktery ma dobre provedeny zavesovaci
mechanismus-typ. "Fredom". ( nehrozi spatne ulozeni mikrotelefonu)
Jestli ta novinka od Jablotronu bude, nebo nebude mit uspech uvidime brzo.
Jak jsem psal, kdo uz tohle resil, bud neco kuchnul a zabalil to do
deklu do klasickyho linkace, nebo koupil ( postavil - na netu je nekolik
konstrukci) GSM branu a k ni pripojil telefon na drat. Tohle reseni je
totiz elegantni v to, ze lze vyuzit tel. rozvodu po byte/dome a branu
dat do mist s lepsim signalem, ale hlavne treba do mist, kde neovlivnuje
svym vf vyzarovanim treba TV, radio atd...