prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Středa Únor 9 22:02:21 CET 2005

Mam trosku zkusenosti s presne timhle procesorem. Je nejaky specialni
duvod k pouzivani krystalu 50MHz? Vzdyt tenhle procesor ma PLL a to
docela schopnou. Ja mam ve sve aplikaci 10MHz krystal a nasobi se to
5ti. Ma to jeste jednu vyhodu, je mozne tomu programove ridit hodiny a
udelat tomu rezim snizene spotreby (to ja nepouzivam, neb tam pouzivam
ethernet a on nejak nefunguje pri 10MHz - to bylo trapeni nez jsem to
objevil).
Jinak jsem se trapil s 36MHz krystalem (take 3. harmonicka) ve spojeni
s DSPckem od analogu (konkretne ADSP2185MKST). Tam jsem se vykaslal na
tu tlumivku a dal jsem jen paralelne odpor cca 25k (ano, opravdu jen
25k). Kondiky zadne, stacily plosky na plosnaku a rozlita zem pod a
okolo. Vypada to nespolehlive, ale bylo to to nejspolehlivejsi co jsem
odlaboroval.

Miloslav Kazda