Stolni mobilni telefon Jablotron

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Únor 9 20:52:12 CET 2005

jiri@bezstarosti.cz napsal(a):

> Neverte tomu. Je hromada babicek a dedecku (a mozna ne jen tech) a nepreji
> si nic jineho, nez aby ty telefony nemely tak silene ovladani, aby se
> nemuselo koukat na nejaky display, kde stejne houby vidi, a aby se jen
> zvedlo sluchatko a namackalo cislicko na poradne velike a dobre viditelne
> klavesnici a pak se zase polozilo :)...

Opet naprosto exaktni postreh. Potiz je ovsem v tom, ze si to
globalizatori "nejak neuvedomuji", stejne jako asi milion dalsich veci.

Jen pro ilustraci: obeslal jsem pred casem vsechny tri nase operatory s
dotazem, zda by mi mohli za rozumnou cenu (nebo alespon za vubec
nejakou) nabidnout pro stareho cloveka neco jako je na
http://mobilmania.sk/print.ltc/4413 (probehlo to i v CZ).... Zaroven
jsem oslovil i vyrobce/dodavatele s dotazem, zda mi telefon bude
fungovat v nektere z nasich siti...

Jak myslite, ze to dopadlo?

Takze ted se do sveho casu snazim zakomponovat vlastnorucni prestavbu
nejakeho stareho mobilu v tomto duchu a doufam, ze to jeste stihnu...

--
Jirka