Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Únor 9 19:01:20 CET 2005

>To uz musi byt superkreten, kdyz veri vsemu, co je kde napsano a ani
>nedokaze precist co je kde napsano. Kdyz napisu: "Zlevnil jsem barevne
>televize na 200Kc."...

Ale Jirko, na druhou stranu nebud nespravedlivy. Kdyz dostanu reklamni
letak z obchodu, kde se nedela nic jineho nezli nakupuje, jaksi implicitne
lze ocekavat, ze to je nabidka zbozi, kterou si mohu koupit. Praxe je
takova, ze zlevneneho zbozi je omezene mnozstvi. Muzu potvrdit, ze se nam
to stavalo i v USA. A nikdo se s nejakym Albertsonem, Smithem nebo
Keymartem nesoudil, ono by to nemelo velkou cenu ani v Americe.

Ja uz jsem se tolikrat nachytal, ze letaky v podstate nectu, koupim jenom
to, co potrebuju a za normalni ceny. Usetrim tak vic, nez kdybych koupil
tisic zlevnenych zbytecnosti.

J. Hanzal