eagle-XPAD

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Únor 9 17:50:12 CET 2005

Pod dojmem Formiky jsem to kdysi také hledal. A nenašel. Časem jsem
dospěl k názoru, že ono to je vlastně výhodné, neb poznám jakým vrtákem
vrtat.

Pokud ale toužíte po stejných otvorech, tak doporučuji vyexportovat
knihovnu do .scr souboru a tam editovat. Následně načíst a používat. V
souboru je pro každý pad řádek. Na příkladu je otvor 0.6096mm.

Př.:
Change Drill 0.6096;Pad '1' Square 1.778 R0 (-2.54 0);
Change Drill 0.6096;Pad '2' Round 1.778 R0 (2.54 0);

Radek

On