DigiTrace

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Středa Únor 9 16:22:45 CET 2005

Zdravíčko,

    já jsem Digitrace zkoušela s LPT LOG-GENem a mám stejnou zkušenost -
koše se a je potřeba ji ukonči havarijním stopem. Jestli to dělá i na
jiném operačním systému než je Windows XP nevím

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Cizek Milan wrote:

>Ahoj,
>mate nekdo zkusenost s digitracem
>(http://www.xs4all.nl/~jwasys/old/diy3.html)? Zaujala mne jednoduchost, tak
>jsem si to postavil. Prakticky ale nevim, jak zachaset s programem a jestli
>vubec funguje spravne (tuhne), tak bych byl rad za nejakou zkusenost,
>pripadne jestli nekdo nevite o lepsim SW. Diky
>
>S pozdravem Milan Cizek

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava mozna cista :))
>Virova databaze (VPS): 0506-0, 08.02.2005
>Testovano: 9.2.2005 16:04:55
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0506-0, 08.02.2005
Testovano: 9.2.2005 16:22:49