Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Únor 9 15:12:14 CET 2005

Celkem souhlas, ale je tu jeste jeden pohled na vec, viz Carrefuj na prvni
stranky letaku distribuovaneho v radu milionu kusu dam
veci, kterych ma par (myšleno 2ks) pocitano za vsechny prodejny v CR, zde
jednoznacne nejde o snahu zbavit se lezaku, ale o klamavou reklamu.
Jednu velkou vec meli dokonce v poctu 1ks a zlevnil si ji nekdo kompetentni
pro sebe :-).

Osobne mi to je dost jedno, nesel bych tam ani kdyby to rozdavali zadarmo,
ale vadi mi ucpane silnice a tak by nejaka rekulace byt mela.
Nejlepsi regulace je fungujici soudnictvi a adekvatni nahrady. Byt to v USA
tak bych tam sel a zaloval pak Carr za psychyckou ujmu a podvod.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jiri@bezstarosti.cz
Sent: Wednesday, February 09, 2005 2:41 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

Kdyz potrebuju vyprodat nejake zbozi, tak na nej hodim nejakou malou cenu a
proc to take nevyuzit k reklame. No a ze je toho jen par kousku, to je prece
ten duvod, proc mi to nekde porad zavazi a potrebuju to vyprodat. Jenze
vyznam slova vyprodej ci zlevneny prodej idiot nikdy nepochopi a zacne rvat,
misto aby myslel a makal, aby si to mohl normalne koupit.

--
Jiri Bezstarosti