Re: Eagle - zajímavé knihovny - CHANGE

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Středa Únor 9 07:06:19 CET 2005

Uz zase mi blbne odesilani prispevku do konference kvuli nejake
priblble databazi (zajimave je, ze ted mi to nejakou dobu
fungovalo) tak se ozyvam odtud:

Kdysi to tu bylo, ulozil jsem si nejakou radu, ale nezkousel jsem
ji, tak nevim, zda funguje. Tady je:

abrakadabra - navod jak otevrit dosovske .sch .brd ve windoze
werzich: otevrete soubory .brd a .sch v hexadecimalnim editoru.
Hned v hlavicce na cca 12-16 pozici se vyskytuje cislo 11H
(rozumej 11 hexa), prepsat na 74h (rozumej 74hexa), ulozit,
otevrit ve verzi 3.5x (windoze/linux), s trochou stesti
i v 4.01.
problemy jsou s prechodem 4.01 na 4.03, pro ty vlastniky kteri
vlastni _vseobecnou webovsky se vyskytujici_ licenci. problem je
ten, ze soubory nejdou v
4.03 otevrit s chybou nejakych 2xx (nevim to cislo z hlavy)...
nicmene, kdo hleda,
najde. Vysel na to opravny hack licence. (!pro studijni ucely)

to, ze mate kupenu licenciu vas nezbavi tejto chyby. Ja mam jednu
kupenu a ked si obcas nieco stiahnem z internetu, ako napriklad
avr910.zip zo stranky
http://www.klaus-leidinger.de/mp/Mikrocontroller/AVR-Prog/AVR-Programmer.html
tak si mozem akurat tak piskat.

--
Akcni unorova nabidka "3 za cenu 1"! Ziskejte
VOLNY ADSL 512/128 3GB za cenu 1GB!