Tisk v Eaglu

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Úterý Únor 8 15:34:31 CET 2005

No jo psal, jenze jsem ted do DTP studia poslal dalsi pokus, s tim ze jsem
nastavil ve vlastnostech Lintronicu ten EPS a naripovat jim to uz slo, ale
pry je to orezane a nevleze se to na A4, pritom vim ze to urcite neni vetsi
nez A4. Takze mi asi nezbyde nic jineho nez si proste neco nainstalovat,
protoze tak poslepu se s nima muzu bavit jeste dalsi tyden.

diky, zkusim pohledat ten Ghostscript/Ghostview